Galet bra!

Igår så såg jag filmen AVATAR i 3D version! Den var så mycket bättre än mina förväntningar. Jag för övrigt gillar typer av film som Sagan om ringen (inte många som slår den) men AVATAR är jag nästan beredd på att säga att den tar hem priset för den bästa filmen jag har sett i den generen. Bra gjord och bra handling. Vet inte om det var för att det var 3D men man allt kändes så enormt verkligt och vilken inlevelse det var!! Jag blev i alla fall helt fashinerad av filmen och man märker att det är samma skapare som Titanic. Helt klart värt pengarna och deffenetivt en film jag kommer att köpa när den komme ut på DVD!!!! Glömde ju nästan att mitt godis som man köpt innan!!

10 av 10 blir det en klar 10 from Melanoz!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du gillade den. Jag ska se avatar på måndag här i New York, också i 3D-version :)

När börjar du på nya jobbet?

Kramar

2010-01-03 @ 01:21:08
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Simone

nä nu får jag ta och se den också :D Alla ger den 10 p så nu jäklar :D

2010-01-03 @ 12:03:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0