Hej darlings!!

ÄNTLIGEN!!

Har haft problem att kunna logga in här på bloggne! Antingen är det mina dator som är otroligt seg eller så är det blogg.se som muppar sig! Aja vad vet jag!!

Har i alla fall ätit och ska snart hoppa in i duschen, fastnade framför Paradise Hotel. Var tydligen sista parcermonin. Paradise hotel är egentligen inge program för mig men man kan ändå inte lsuta titta när man väl har börjat! Helt sanslöst!

Men nu ska jag värma mig med en skön dusch och lite body shop produkter!!

men damnit nu börjar sckrubs......


Kommentarer
Postat av: Simon

Avis jag blir!

Jag har nåt i lite samma stil. Fast denna var lite mer liksom.

REA tack!

2010-01-27 @ 10:15:49
URL: http://simonlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0