I pölsande snö!!

Hittade jag pälsbollarna ute i hagen. Ja, i alla fall min lilla polle är en pälsboll utan desslike, men tacksam är han nog för den pälsen när vädret är så här. Hästarna fick faktiskt komma in lite tidigare idag, blåser, snöar och kalla vindar!! Monne tittade på mig med sina visa ögona och sa "ta in mig" Och så det blev haha!!

                                        (Rufus min lilla shittis haha! 14 år har vi haft varandra!)


(Monné och Rufus)

Dgaen rular på med en massa uppgiter som ska göras under loppet....Men hinner nog med det mesta! Snart ska jag ta och pyssla om min hund lite, hon behöver kammas för att sedan badas!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Monne och Rufus är så söta :)

Kram

2010-01-07 @ 15:48:44
Postat av: Vivere

söta dom är :o)

2010-01-07 @ 16:39:40
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0