Jag ska bli stjärna!

Kan säga oj! Råkade somna på soffan efter att jag hade ätit och vaknade för en studn sedan till programet "Jag ska bli stjärna" på tv4.



Jag kan känna igen mig i mycket av det som dom känner i programet. Deras vilja och ambition till att nå deras mål. Skillnaden är att jag växte upp och insåg att det är inte värt att ta halvt död på sig själv och slita ut sig och dom man har runt omkring sig. Dessutom så hade inte jag dom förutsättningarna som dessa ungdomar har eller barn kanske man ska säga.

Väldigt många är så fixerade av att bli den största stjärnan inom sin genere. Man ska ha mål, motivation, ambition och man får såm man kan kalla det offra en del av sin vardag. Men brinner man för något så offrar man inget. Det jag ville ha sagt med att inte kämpa för hårt för att just bli en stor stjärna utan att bli bra på sitt yrke. Jag vill bli en av sveriges bästa ryttare och lite till. Men storhetsvansinnet kommer inte ta över. Jag vill bli så bra jag kan inom mitt yrke!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men vännen du är en stjärna redan! Du lägger ner själen i ditt arbete och du är en fantastisk ryttare.

Du kommer gå väldigt långt. :P

2010-01-13 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0