Kan du det rätta svaret så tveka inte......




luffi
 ([email protected])
om Nyårshälsning:
hehe timmie du skulle passa som en sån som sköter alla spelprogram i tv! hahha vet inte varför jag tycker det men fick bara den kännslan. typ "och vi söker ett ord som börjar på "B", vet du det rätta ordet så tveka in på att ringa... kanske blir det just du som vinner extra priset" typ så hahah vad elak jag känner mig! Men fick den kännslan som sagt... puss och kram och gott nytt år!



Svar:
haha Jag skrattade när jag läste denna kommentaren! Vet inte men jag tycker jag tar den som en komplimang. Kanske skulle ta kontakt med tv3 eller någon annan kanal med spelprogram "gissa ordet" haha! Kanske skulle göra en videoblogg så får vi se vad ni tycker! En av årets roligatse kommentarer för jag har aldrig hört en sådan förut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0