Lets Dance

                                

Om bara en liten stund så börjar Lets Dance, ska försöka hänga med så gott det går. Håller på att laga mat samtidigt! Men för er som vill är det bara till att haka på och ge era egna kommentarer. Tryck på F5 för att förnya sidan!!

Agneta & Tobias:
Tycker det är roligt att den föredetta programledaren är med och ikväll tycker jag att dom som par liksom förra veckan är ett snyggt & vacker par tillsammans. Hon är en riktigt bra dansare måste jag säga. till och med en puss på slutet, gulligt! helt enkelt VACKERT!

Poäng: 16 (jag tycker att dom skulle haft lite till, men jag är ingen proffs dommare, vad vet jag haha)

Peter & Maria: Jag vet inte men jag tycker Peter ser ut som ett slime ikväll? Han är kanske inte den bästa danstalangen haha. Men med lite mer träning så. Dock bättre än förra veckan.

Poäng: 21 (okej, jag tycker han fick lite för bra betalt men det han gjorde bra gjorde han tydligen väldigt bra)


Elin & Daniel: Två stycken som också passar som ett par. Musiken och deras koreografi passa väldigt bra ihop. Vet dock inte om jag tyckte det såg ut som tango??

Poäng:  12 (inte för mkt poäng, tyckte Tony kunde gett en 3:a i alla fall!) 

Rabhi & Maria: Fint par även här. Rabhi må kunna sjunga men träna mer dans behövs!! Lyftet var fint, men annars så tycker jag att själva dansen var ganska lam. ohh hårda nud från dommarna, men jag måste faktiskt hålla med, men tycker det är värt att han får stanna. Han var öndå en favorit i IDOL! 

Poäng: 7 (Tony tyckte värkligen inte om hans dans idag, väödig konstig stämning blev det där)

Claudia & Tobias: Fräcka kläder må jag säga! Tuffa! Tycker hon presterar minst liak bra som förra veckan! Sjukt bra! Hela hennes attityd till dansen, en riktigt bra show!

Poäng: 20 

                        Woops fick en viktigt teleonsamtal så har faktiskt missat en del dansare!!

 Gudrun & Björn: Jag måste säga att jag tycker Gudrun är ganska så duktig. Trodde hon skulle vara mer styv och stel i sättet men hon verkar ganska rolig faktiskt! Klarade tydlig något svårt välfigt lätt. Hejja! Men en fint par och fräck klädsel!

Poäng: 23 (Helt klart förtjänat!!, Tony tråkig som vanligt haha)

Nu återstår det att se vem det är som ska åka ut. I poänglistan för Juryn så låg Rabhi & Maria sist vilket jag inte kan förstå, kan man vara mer orytmisk än Willy??

Dom jag tror som kommer att åka ur IDOL ikväll är: Rabhi eller Elin. Tror båda har mycket att ge och skulle vara orättvist att Willy skulle få vara kvar. Han har säkert folkets röst, han är trots allt en väldigt rolig person och kommer alltid med sköna kommentarer!

                            
Tyckte det var ganska så oväntat. Trodde faktiskt inte att dom två skulle åka ut ikväll! Vi får väl se nästa vecka vad som sker och om dom som fick dålig kretik idag kan göra ett bättre jobb nästa vecka!

Vad tyckte ni om kvällen Lets Dance??


Kommentarer
Postat av: M

Hhaha ah fan att det är bäst ;D Tackdetsamma :*D

2010-01-15 @ 22:24:23
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Vivere

får säga jag tyckte willy skulle åkt ut , även om det vat lite lite bätre men det är en annan status på dom andra dansarna ..



:o)

2010-01-15 @ 23:12:36
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0