Lite mer på kontoret

Om du saknar glamor i din vardag eller vill känna lite mer lyx på jobbet, Så har jag funnit det du söker!!












Kontorsverktygen finns i Rosa eller transparant vit färg! För min smak kanske jag tycker det är lite för mycket av det hela. Men för den som älskar bling bling och vill förgylla sitt skrivbord så är detta ett kalas bra kitt! Kittet inerhåller mer än vad jag har laggt upp här på bloggen!!

Diva of the office or what!

Produkterna finner ni HÄR & kostar 695 kr men man kan även köpa sakerna separat!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle behöva lite blingbling på skrivbordet, det hade varit hur coolt somhelst, fast mina kollegor skulle nog tro att jag blivit galen :)

Kram

Ps och kusinen, det är lugnt att ta en bloggpaus iblan, det ska vara skoj att blogga :)

2010-01-25 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0