Make my heart goes bom bom.....



Låten som Linda Sundblad står för i årets Lets dance där hon även är deltagaren tycker jag faktiskt är ganska så bra! Såg även att när jag var och letade efter låten bland annat inne på tv4.se att Rabhi ska vara med i Lets Dance efter att bonden Janne vat tvungen att avbryta. Även Mattias från E.M.D ska delta i programet. Men även om dom två sak bli roliga att se på dansgolvet ska det även bli ganska så intressant att se Willt Björkman från bygglov! Det tror jag kan bli en syn för gudarna, nä nu ska jag inte ha förutfattade meningar men kan inte låta bli att se honom simma omkring på dansgolvet!

Foto: TV4



Kommentarer
Postat av: viktoria

Nu är min blogg på G igen :)

2010-01-03 @ 22:38:57
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0