Medans kameran laddar!

Jag tänkte ta och berätta om gårdagen och den dåliga bloggningen! Dettakanske inte är ett braskäl men ändå. SJ=dåligt humör. Fast denna gången kanske dom inte kunde rå för det. Men loket som skulle dra mitt tåg hade krockat med en älg och då var dom tvungna att köra ner ett lok till Kalmar från Göteborg?? Detta resulterade i ordentliga förseningar. Inte nog med detta så fungerade inga toaletterpå tåget, så där fick man sitta i 5h utan WC!!!! Kan lova er att jag och många fler hade kaplöpning till toaletterna på centralen när vi väl var framme!

                                    

I och med detta så hade jag verkligen inget blogghumör!

Jag hadetänkt att visa er ett par nya familjemedlemmar, men kameran jag fick låna var batteriet slut på så den får ligga på laddning en lten stund!!

Men kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

De lät verkligen inte roligt...Hoppas att firandet blev bättre sen iallafall!! :)

2010-01-01 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0