Melanoz svarar

                                       

Emelie om God förmiddag!:
Trivs du på nya jobbet kusinen?
kram


Den senate tiden så har jag fått kommentarer som ovan. Svaret är helt enkelt ja! Jag trivs som fisken i vattnet.

Jag har även fått frågan vart jag är någonstans och kan lika gärna svara på den nu också!
Jag är uppe och arbetar hos Lotten Aronsson. Det jag gör är att hjälpa henne mes sina egna hästa. Samt att jag tar in egna utbildningshästar. Det kan vara unghästar som ska vara på fortsatinridning/utbildning, unghästar som ska tränas/visas på championat, träning och tävling. För både Storhästar och Ponnier. Så ser min vardag ut. Gör det jag älskar mest! Och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. 

Hoppas det var ett tillräcklig bra svar!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Toppenbra svar och jag är så glad att du trivs, det är viktigt att må bra :)

2010-01-18 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0