Men gud! (varning för känsliga läsare)

Jag tyckte denna bilden såg riktigt hemsk ut och undrar om detta verkligen kan vara sant!
När en veterinär i Turkiet fick hjälpa ett får att förlösa sitt lamm och fick göra detta via kejsarsnitt men fick en smärre shock när han fick ut lammet. Det hade jag också frått.

Huvudet såg ut som en människas, enbart öronen tillhörde ett får!



Artikeln finner ni HÄR

Hade jag varit med om något sådant så hade jag blivit skit skraj men samtidigt nyfiken. Ett liknande fall har skett tidigare med en get och en skilling. Skillingen levde några timmar tills by-borna bestämde sig för att avliva skillingen då dom trodde det var en typ"monster"



Kommentarer
Postat av: simone

Nej men gud :O Kan det vara så.. att en människa haft ihop det med ett får, isåfall? :O



sv: Tack så hemskt mycket för dina varma ord Timmie, du är underbar! :)

2010-01-15 @ 10:59:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0