NYTT!

                                     Kom på en ny kategri som jag tänkte publicera ikväll.

                             
Under denna kategorin så kommer jag tipsa om recept! Jag kan faktiskt laga lite mat och ikväll så fick jag nys om något nytt och det blev så gott!!

Det som behövs: Flukorv, ris, tacosås, Créme Fraiche paprika chilli, ost, Tortilla Chips.

Det man helt enkelt gör med falukorven är att lägga den i en ugnsäker form. Häll över Taco såsen, Creme Fraichen, lite riven ost och sedan krossad totilla chips. In i ugnen 200 grader. Längden beror på hur stor bit falukorv man har. Snitta den gärna innan. Medans den är i ugnen så koka ris. 

Så simpelt men ack så gott. Jag använde mig av chilli chips och taco såsen medium. Man kan även ha lite starkare saker på, beroende helt enkelt på din smak! 

Snabbt & Enkelt!  


Kommentarer
Postat av: luffi

ska testa detta idag ska jag säga!! tack för et tbra tips! det låter gott!

2010-01-16 @ 17:14:59
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0