On my way!!

Hej alla glada därute!!

Nu sitter jag på tåget som ska ta mig till Goteborg och muttrar lite lätt över varför dom inte haröppnat serveringe ännu! Melanozbörjar bli kaffesugen och desutom behöver ha en torr mackafrån sj haha!!

För er sominte harhängt med på bloggen så är jag på väg upp till göteborg för att börja mit nya arbete som beridare i ett dressyrstall. Ser fram emot dettakan jag säga. Har haft en lite semester, varit hemma och planerat framtiden kan man säga och det har ändå gått bra så bara till att tuta och köra, samthoppas på att man kan hålla bilen stadig på körfältet!!



Nu ska jag jaga reda lite serving på detta tåget!! Hörs senare!!



Kommentarer
Postat av: Vivere

Hoppas resan går bra !! och allt fungerar

2010-01-10 @ 12:42:32
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0