Ovana kostar

Alla har vi något litet som man stör sig på i vardagen. Något jag har svårt för och alltid ger en tung suck för är när toalett sitsen är uppefäld och inte nerfäld när jag går in på en toalett! haha jag vet kanske låter som småpotatis men det är just det jag pratar om!

För er andra som ogillar uppfälda toalettsitsar har jag en lösning!

Sätt en lapp på toalettdörren, men namn på alla som bor och använder toaletten. Sedan så fäster man en penna i pappret på något lämpligt sätt. När du sedan går in eller någon annan på toaletten och ser att toalettsitsen är uppfäld, vet du vem det är som var på toaletten sist, sätt då ett sträck på pappret på den personen som då var inne sist! När månaden/veckan (vad ni kommer överns om) är slut så ska den som har minst streck få en 5:a från varje namn på listan/streck!! På så sätt så lär sig den som INTE kan fälla ner sitsen att göra det. Om inte annat så kan man i alla fall vara glad och tjäna pengar på det!


För visst är det så att någon aldrig erkänner när man frågar??
=0)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du haft som favorit i idol då?

2010-01-11 @ 20:30:56
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0