Parningssässong??



Det jag menade med rubriken var paradise hotel.
Stefan i årets paradise hotell hade en mysig natt. Att förs ligga i säng och snuska runt med en tjej till att vandra ner när det var avklarat till en annan tjej och göra samma procedur där för att sedan gå och lgga sig mec första tjejen och somna gott. Fullt upp på dröm hotellet får man väl lov att säga. Första gången jag såg programet med dessa deltagare, men inget jag kommer att planera in i tv kalendern.

well well

med dessa ord tänker jag säga sov sött vänner. Dags för melanoz att krypa ner till sängs och läsa boken min.



www.barkurser.se Har Dom Hetaste Barkurserna i Spanien & Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0