Sacke honom

Ja, när jag och Chefen kom till stallet så märkte vi att en herre inte mådde riktigt bra. Hade inte ätit upp sin lunch och andades tungt. Men ingen symptom på kolik. Vetrinären tyckte vi skulle ge honom smärtstillande och efter ett tag så började han äta igen. Men blir till att hålla lite koll på honom. Inget allvarligt i alla fall. Många hästar slutar äta när dom får feber och lika dant är det med oss människor.

Jag ska snart ta och hoppa in i duschen. Ska se om jag kan göra något åt min höger axel, eller längre ner är det. För det är något där som drar och säkerligen orsaken till min migrän! *suck*

Well well får hoppas att en varm dusch hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0