The same


Kanske inte riktigt men nästan. Kommer ni ihåg att jag brukar fråga er om ni har funderat ut era 3 positiva saker från dagen innan ni går och lägger er? Ibland så har jag bloggat om de saker som jag vill minnas dagen innan jag går och lägger mig. Inbillat mig att om man kommer på 3 positiva saker som skett under dagen innan man somnar så lämnar man dagen med något positiv. Var dag är en sista dag för just den dagen vi haft....

well well

Läste precis Blondinbellas blogg där även hon skriver om sina tre positiva saker som skett under dagen eller något som hon är nöjd över! Jag tror dock inte att hon läser min blogg och som många andra antagligen skulle skriva "Snodde min idé" Nä, det tror jag inte om henne. Jag har heller inte snott hennes idé utan mer från min kloka kusin i så fall. Men trots att jag är en kille så behöver även jag tänke positivt, för enligt henne är det oftast tjejer som behöver en positiv uppmuntran!


Kommentarer
Postat av: Vivere

Alla behöver nåt posetivt , inte bara tjejer utan ALLA :o)

2010-01-06 @ 01:06:12
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0