Tipp tapp

Ska jag ut och gör till stallet. Ska ut och ge mina pälsade vänner där ute i stallet lite kvällsmat. Antar att katterna vill ha lite dom också!

Skrev innan idag att jag skulle göra en videoblogg, men blev lite förhinder så det kommer att komma i morgon i stället!!

Medans jag är ute i stallet så får jag nog starta om min dator för den vill ingenting just nu, vare sig ladda upp bilder eller öppna upp en ny internet sida. Blir väl till att spara ihop till en ny stor dator. Behöver ju ändå en för kontoret. Och denna vill tydligen inte hålle i sig så mycket längre!!

Men nu stallet!!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Vivere

ett bra tips är en exstren hård disk och rensa upp datan :o) , så blir den nog piggare

2010-01-04 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0