Vill inte!

Satt och klickade in på exrepssen.se för att se vad för nytt som hänt i världen och sverige medan jag åt lite mellanmål. Fann en artikeln innehållet har man läst för många gånger. Så jag har bestämt mig för att jag inte vill bli gammal.
                                         

                                                            mer om artikeln finner du här!

Artikeln handlar om att hemtjänsten missade en död 90-åring!! HALLÅ!! Hur ofta har man inte hört något sådant under de senate åren. Att personalen på ålderdomshemmen har blivit allt mer slarviga och vissa fall misshandlat de boende. Är det detta som man har att se fram emot när man blir gammal??

Jag har sagt till alla att när jag blir gammal och inte kan klara mig själv, då är det slut! ALDRIG att jag ska hamna på hem. Den saken är säker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0