yttligare ett i-landproblem!

Jag kan hålla med om att ibland så glömmer jag bort vissa bokstäver eller ändra orndingn i vissa ord när jag skriver på datorn, och det är på grund av att jag ibland skriver så fort och ibland händer det att mina fingrar inte hänger med haha!

Men i alla fall så såg mamma att jag råkade stava Melanoz "fel" igår jag råkade glömma bokstaven A....
"-Ja men det är en blogg mamma det är inte hela världen, då ska du läsa Paow, kissie´s bloggar mf."
"- Ja men man ska allt stava rätt"

Typ en sådan pratstund hade jag och mamma för en lite stund sedan haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =) Besök gärna vår tvilling-blogg:

www.nattievikkie.blogg.se och lämna gärna en liten kommentar efter dig ;)

Kram på dig / -Born to be twins? -Of course!

2010-01-08 @ 13:36:09
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0