Måndaj

Stavs det inte som det utalas??

Måndag idag då. Helgen sprang förbi i sin vanliga ordning, vad annars. När jag inte har varit nere i stallet, så har jag läst eller sovit. Så har min helg sett ut i alla fall.

Eran då fina läsare??



Men här har vi det som har gjort min värld i gungning. Twilight saga. Jag läste ut första boken på ett par dar och nu så har jag läst mer än halva tvåan. Men JISSES vilka böcker. Helt fantastiska. Inte nog med att jag älskade filmerna sedan innan, har böckerna inte gjort det sämmre. Efter jag läst ettans bok och såg sedan ettan (Twilight) filmen, såg man så mycket mer.  Dessutom i Twilight boken så finns det en utökad version, som Handlar om Edward Cullen och hur han känner och upplever det när Bella Swan kommer tll skolan. Man får till exempel veta hur han sitter och planerar hur lång tid det skulle ta och döda alla i klassrummet innan någon behöver skrika etc.... Väldig bra i alla fall!!






Nusa jag i alla fall dra ner till stallet om en liten stund. Chefen gav mig lite sov morgon. Kändes som att det behövdes. Och ja, jag fick sovmorgon jämfört med att kl ringer 04.30 så vart det underbart!

Senare idag så¨kommer det ett MELANOZ TIPSAR inlägg, en smart litet tips faktiskt!!

Hörs senare vänner!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0