Rally



God morgon vänner!!
Här är man det reda fullt igång. Solen skiner idag, var regn och mulet igår, men vet inte om jag tyckte det var specielt jobbit. Var ganska skönt med svalare väder. Även pollarna höll med mig om det tror jag!!

Tänkte bara säga ett litet snabbt hej och hoppas på bättre bloggning när vardagen åter är här. Men jst nu så hinner jag inte så mycket mer och dessuom så håller jag på att få tuppjuck på flugrna som jag fått in till lägenheten. Någon mer än jag som får tuppjucksanfall på dom? Fattar inte varför dom ska springa rally på mig för? Så viftar man bort dom men poff så är dom där igen. Lite IQ-badboll på det hela!

Hörs senare vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket Timmie!!

2010-07-05 @ 14:06:41
URL: http://conler.se
Postat av: Bubber Monica

Timmi!Öppna fönster och dörrar tidigt på morgonen,och släpp in all luft då.När solen kommer så kommer flugorna.Sätt gärna sk.tvärdrag på morgonen.Mvh/Monica.

2010-07-05 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0