Another try

Ibland så får man spunk, jag har ett sådant tillfälle jut nu på min lilla datorsom stänger ner Explorer hela tiden!!
'

                                                

Sommaren för d flesta höjdpunkt är snart här. Falsterbo Horse Show. Shopping, fint väder, glada människor, massa hästar är det som brukar stå på listan när man far dit. Jag var bara nere under sändagen förra året för att se Grand Prix kür finalen. I år. Blir det inte mycket för min del heller. Dessutom är plånboken lite mager, och åkerj ag ner dit utan att kunna shoppa, är som tortyr!! Håller ni inte med? Fast jag hade visserligen inte sagtnej för att se Tortilias....Vem hade det?

Är det någon av mina läsare som ska ner till falsterbo??




Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Ursäkta ordvalet! Det är rena jävla tortyren att åka dit utan klös i kassan.Ps.Du har ju redan fått alla mina pengar!Kram.Monica.HAHAhA!

2010-06-29 @ 17:25:04
Postat av: viktoria

Stallvakt i internationella stallet torsdag till söndag, kommer ner onsdag lunch :)

2010-06-29 @ 20:36:56
URL: http://sotflikka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja visst är den fin? :D

Mamma ska ner till falsterbo, men jag får ej följa med. hahaha :D

2010-06-30 @ 13:36:47
URL: http://conler.se
Postat av: Barbro

Vi skall dit Catrin,Nattis,Maggan och Barbro

2010-06-30 @ 22:23:28
Postat av: Jossan

JAG! :) tionde och elfte.. Hade hoppats på att du var där.

2010-07-03 @ 10:25:52
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0