Done

Så, filmen är klar och även Corinne kan bli medlem i klubben "Sett AVATAR" ....Den filmen är jue bara så bra! Kan nog se den hur många gånger som helst och lite till.

                                                                  

Dock så utbrast Corinne ut i ett skrattanfall för sen stund sedan, Varför? Jo honläste min blogg där jag hade skrivit mumsa gurka.... Jag själv har lite vårt att koppla det där, eller helt enkelt inte vill erkänna att jag förstod. Man får helt enkelt tolka det som man vill!!

Dagen för min del börjar lida mot sitt slut. Det är tävling i morgon för DIV 1 laget och det är final. Ingen aning om vart vi ska, men det blir nog bra ändå.

Jag hoppas på fint väder i morgon så hästarna kan få lov att vara torra och fina. Själv är jag nöjd med dagen, fick träna lite på mina "inte trilla av" skills på en häst idag som tyckte att livet var allmänt roligt idag. Alltid lika spännande med unghästar!



Sov sött vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0