Free godnight!

Sitter och lyssnar på Free fallin med John Mayer. Har blivit lite såld på den.

Förövrigt har det bara varit en fantastisk dag! Härligt väder, fina underbara hästar och livet i sig. Jag älskar mitt liv, sanningen är dock att ingen skulle vara värt det utan hästarna. Underbart glad över att jag kan försörja mig på det som jag älskar mest av allt.


(Jag i Egypten-2009.Min allra första utlandsresa)

Dock är det dags för sängen för min del. Klockan ringer tidigt i morgon bitti. Häsarna får komma ut tidigt!! Innan dessa snuskiga, blodsugande insekter vaknar till liv.

Sov sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Jonnie

tycker jag absolut att du ska göra :)) svingod

2010-06-28 @ 23:36:51
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0