New and some more new


I går när vi var och handla så köpte jag en ny påse med oboy. Jag själv dricker inte specielt mycket oboy men kan var gott ibland, specielt när man är frusen så är varm oboy och en filt inte helt fel. Men i alla fall så fann jag lite intressanta recept på baksidan. Aldrig tänkt på det förut. Så jag testade något som kallade sig Jalla Java och vart som en hemma gjord latte. Vad tycker Melanoz om Latte? Kärlek är ordet.

Det som behövs är ca2 tsk oboy, ca2 tsk Gevalian pulverkaffe samt 2,5dl mjölk. Ta så mkt oboy/kaffe efter smak. Varm i micron eller i kastrull under omrörning.

Kan säga att jag blev glatt förvånad. MUMMAIG värre. Corran tycker mest groost då hon inte dricker kaffe. Men nåot för er latte lovers att testa på!



New Moon fick bli kvällen film, så nu har man suttit och blivit kärleks krank också, inte bra med sådana filmer. Men grymt bra och gott om ögongodis om man får säga så haha! Vännen tittade lite skumt påmig när jag sa att jag kan tänka mig vara en vampyr. Vekrar ha det så trevligt i deras hus ju....=)


create free polls | comment on this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0