Som en stock

God morgon vänner!

Hur är der med er idag?

Solen skiner ute i alla fall och jag sitter och dricker lite kaffe för att om en stund ta och vandr aner till stallet.
Vännen Corinne kom igår. Hon ligger fortfarande och sover. Vet inte vad som hänt, men hon ligger och sover som en stock. Hör verken Tv:n eller den knarrande dörren till toaletten. Men hon vet inte om att jag har tagit en bild när hon soverlika tungt som en stock ligger. Tänkte att den kunde vara bra att avända som en morot. Tror inte att hon vill att jag ska lägga ut den på bloggen. så 1-0 till mig hihihi!





                                   Frågan är dock om det blir lika underbart som SMHI utlovar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0