Sweeties

                              

Hej vänner!!

Har ni saknat mig??

Kan ju hoppas på lite i alla fall!!

Tisdag idag. Har varit nere och gjort klart stallet, sitter med en snabbkaffe i handen och ska snart gå ner och fortsätta. Men idag är det HURRA!!! Kunde mocka hela stallet idag utan att hålla på att dö av utmattning haha. Så underbart! Dags att sitta upp tillhäst idag kanske. Har fått ta det loite lugnt på den fronten ett par dagar i och med feber, täppt näsa and so on har jag haft ett litet ridförbud, bättre att bli frisk har jag konstaterat!! Men idag känns det BRA!!!

Vet inte vad det är idag. men känner mig verkligen på topp och alla utmaningar känns lika lätta som en pannkaka! Visst är det underbart med sådana kännslor? När man bara känner att livet rullar på och man längtar tills nästa dag?

Dags att kuta ner till stallet igen! Energin bubblar i kroppen! Bäst att passa på innan det försvinner!



Kommentarer
Postat av: luffi

ja jag hoppas jag kommer in i det snart... men idag... idag vill inte mina ögon hålla sig vakna... ush vad jobbigt! hehe hoppas allt är bra med dig LennY!! Kram på dig!!

2010-06-09 @ 07:44:22
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0