Taste av udda

Jag är vaken och borde igentligen sova, men måste ändå gå upp 1 gång i timmen för att ge min chefs dotter kanin som är sjuk morotspureoch vätska. Liten bebis som vi hittade sjuk i sin bur för ett par dagar sedan men börjar bli mycket bättre. Vaför jag tar hand om den är för att dottern skulle till en kompis över natten föratt åka med på tävling i morgon och chefen är på semester och gottar sig i soliga italien.

Men surfade i alla fall runtlite på olika websidor.Klickade mig in på Prestiges hemsida och fann mig en något udda dressyrsadel.
                             
En väldigt dålig bild men sadeln finner ni HÄR
Modellen heter Salmanca och är mest designad till Andalusier och Lusitanos. Men själva designen tycker jag ärlite skum.... Ingen sadel som i alla fall föll mig i smaken, inte ens till att vilja provsitta.

Vilken är din favorit sadel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0