The movie



Hej Darings!
Lördag har det varit idag. Sol och regn om vartannat plus lite bröllop! Fint var det i alla fall!

Jag och vännen sitter och mummsar gurka, morötter med dipp. Healthy ska det vara. Vi sitter också och tittar på AVATAR. Corran har
r ju totalt missat denna filmen, eller ska man mer säga lite sen! Detta är helt klart en av de topp 3 av de allra bästa filmerna jag har sett. Vi tog en liten filmpaus för att göra i ordning dippen etc samt blogga ofc. Men knappt att hon ville göra det så jag antar att hon tycker att filmen är helt okej??

Dagen har rullat på bra annars!
Hörs efter filmen!!



With





Kommentarer
Postat av: Emelie

Avatar är en helt underbar film. Jag har sett den 4 gånger :)

Hoppas allt är bra med dig kuzzen!

Kram

2010-06-20 @ 03:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0