Veckans heta ting



Någon som har missat att denna sagolika Saga har premiär med den tredje filmen Eclipse denna veckan??
Tror nog inte det. Jag MÅSTE i ala fall se den, men premiären var i alla fall fullbokad när jag tittade förra veckan. Inte förvånad precis men så är det när man inte alltid hänger med.

Såg att dom även hade Twilight maraton, där biograferna visade alla filmerna på en kväll!?!Kanon ide! Att dom inte hade det med sgan om ringen, tror att red bull hade känat en del på det i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Men en uteritt runt sjön är inte så fel det heller :)

2010-06-28 @ 15:01:14
URL: http://matildanilsson.webblogg.se/
Postat av: matilda nilsson

jag hade ju då velat gå på midnatss visningen av alla filmer men fick inte :( det var dumt pengarna hade varit värt det. twilight har tagit över bärlden med storm och det kommer nog inte förändras på ett tag :D men jag är det största fanet någonsin av twilight håller på med 1001 frågor om twilight och har då kommit till snart 300 riktigt nöjd :D hade tänkt att pubilicera det senare kanske :D + att jag håller på med en egen variat av twilight i dagboksform :D kommit riktigt lång :d det ä jag glad över :D<3

2010-07-07 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0