3 good things!

Dagarna går med stora steg. Hinner inte med!! Dock är det ju skönt men jag förstår knappt vart dagarna tar vägen. 

Som jag brukar skriva lite då och då.

Vilka är era 3 positiva saker från denna dagen?

Mina är

 1: Jag lät fantasin flöda i stallet i morse och tänkte att jag var på semester när solen sken in i stallet! UNDERBART!

2: Är nöjd med arbetet av hästarna idag

3: Känner mig allmänt GLAD!

Det är ett enkeltknep jag har. Dagen som vi precis varit med om kommer aldrig tillbaka, så varför inte försöka finna positiva saker innan den är slut? Dessutom så tror jag att det är bra för självförtoenden om man tänker på just 3 saker som känts så bra under dagen. Behöver inte vara något stort. Kan vara att man kände sig stoltövernågot, att man gjorde något som man tänkt dagen innan. Eller att man är nöjd med maten man lagade? Att skolan, stallet har fungerat bra! Precis vad som helst!!!


Så¨skriv gärna era 3 bra saker från dagen i en kommentar till detta inlägget!! Skulle vara kul att läsa!!

Nu vankas det i alla fall sängdags för min del.

Sov sött vänner!!

(Foto:  Timmie Melanoz)


Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

Bra saker som hände igår

1. Studentmössorna kom!

2. Solen sken

3. Lång lunch



ps gillar din blogg

2010-03-04 @ 11:35:21
Postat av: Helena Bågenhammar

1. Jag får "upp" leva ännu en ny dag



2. Det blir varmt i huset när man eldar



3. Hästarna är lyckliga och glada

2010-03-05 @ 07:45:59
Postat av: Helena Bågenhammar

1. Jag lever.



2. Hästarna är lycklig och glada.



3. Har en egen vävstol och ett vävrum i huset.



2010-03-05 @ 07:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0