Bättre idag!

Hej vänner!
Förlåt men har inte hunnit att blogga fören nu och mobilen har jag glömt hemma när vi var iväg så jag kunde inte mobilblogga heller. Men ni har säkert överlevt en utan er Melanoz under förmimdagen. '

Jag har i alla fall under tiden jag åt lite "lunch" sett Bellas och Tyras show som man kan se i efterhand, att se den direktsänt var kanske ingen höjdare men fungerade utan problem nu efter!

Om ni vill se första sändningen så kan nå gå in på www.bellatyrashow.se Jag tycker att dom gjorde ett grymt bra jobb!!



Det var dock några saker som jag inte riktigt tyckte om, kändes mer som lite skitsnack bland annat om Kenza skulle välja att ha kissies bröst resten av livet eller Paows klädstil resten av livet?!?! Kändes lite onödigt. Visst det dom frågad eom var ju sant men Kenza hamnade lite i kläm där kan jag tycka som gäst och måste välja en av sakerna och därmed anses "ogilla" den andra? Förstår ni hur jag menar? Från min sida var det ganska så onödigt! Men för övrigt tycker jag att det var ett inspirerande program som jag absolut kommer att titta på igen!

Nu så måste jag i alla fall ta och smita ner till stallet igen vänner!!

Vi hörs senare!!

Idag är det fredagsmys........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0