Bra kväll!

Hej alla kottar! Mås det där ute idag? Kan nämna att det är måndag för er som inte märkt det......
Jag hade ju en rolig morgon. I lördags natt ställde jag om kolockan på mobilen som jag även har som väckarklocka. Idag så ringde telefonen och jag gick upp. Satte på datorn och tv:n gick för att göra miglite frukost. Något var i alla fall inte som det skulle. Då hade min lilla nalle automatsikt ställt om sig yttliggare en timme så i stället för att ringa 06.45 så ringde den 04.45. Inte konstigt att man var trött och det var ovanligt segt att gå upp idag.

Igår så åkte jag med min chef och hennes dotter på tävling till Trollhättan, startade sin andra LA:P1 och ficken andra placering på 68,16% Så säger bara GRATTIS!!!! Trots den sena startiden 21.15 så hade hon fokus!

Så vi var hemma vid 23.30, sängen boms blev det i alla fall!! och inte nog med det så blev det då fel med alarmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0