En fråga till er!

Ja, dår var man tillbaka till sitt lilla krypin!
Sprang direkt ner till stallet när jag kom hem och nu har ja precis ätit lite och funderar starkt på att krypa ner i sängen och läsa boken. Det är ansträngande att gå på stan, den saken är säker och skulle då aldrig klara av att bo där på heltid! Räcker att jag blir jagad av alla dessa spårvagnar och bussar någon gång då och då! Hu jeda mig!

Jag har i alla fall fyndat lite idag menorkar inte blogga om det just nu, så ni får vänta tills i morgon!

Däremot så har jag en lite fråga till er läsare! Nu när jag har fått lite nya läsare hit så voreet kul att veta lite.

Så min fråga är:

Vilken ålder är du somläser melanozz.blogg.se











Uppdatering: Det gick tydligen inte att lägga en röst, men problemet ska vara ordnat så rösta på!!

Med detta säger jag Natti Natti

Sov sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det funkar inte att rösta! :(

2010-03-15 @ 23:06:19
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0