Gårdagen Shopping



Ridvantar från Myone
Hittade ett par vita equipage samt ett par bruna i en REA hög!
Rea tycker vi om. Dock är inte equipage de bästa ridhandskarna men
åter, rea är ju rea. (jag vet att bilden blev gul, men orkade inte fota om)



Ljus och typ och glasunderlägg från Lagerhouse.
Glasunderläggen kommer passa så bra till mina tallrikar mm.
Lagerhoue är något som jag alltid stoppar in näsan när jag kommer in till stan.
Finns massa roliga och udda saker att hitta där! Så ett litet tips faktiskt. Kan ni komma¨åt ett lagerhouse så kika in där. Finns blandannt i nordstan inne på 5:an i göteborg.  





Ännu mera ljus från IKEA.




Jag kan erkänna att jag är lite av en ljus nörd! Men tycker det är mysigt,samt att det är super och ha ifall det nu blir strömavbrott. Bor man på landet så gör man.


Hittade lite annat smått och gott också, men det får ni se i morgon för nu är det sängen som gäller för min del!

Kommer somna gott med en bra dag bakom mig. Fast en sak var ganska trälig. Vattnade rihuset på förmiddagen för på natten så blir det frys torrt och under dagen blir det varmt så det blir som sahara öken där inne. Longerar i alla fall en häst efter det och ger sedan lunch och går upp för att äta själv. När jag går ner efter lunchen och tar ut den andra hästen så har det nästan torakt upp??? Vadå?? Så nu får dessa kalla nätter ge upp så man kan vattna ordentligt utan att det ska frysa. Men det hjälpte dock det jag fick gjort under förmiddagen. Dammet blev bundet.

Som sagt dags för sängen.

Sov sött vänner!!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ä med om EXAKT samma med mitt ridhusunderlag nu om dagarna. Så jäkla störigt. :s

2010-03-16 @ 23:05:03
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: luffi

tack ditt stöd gubben!!



=) Kramar!

2010-03-17 @ 12:43:06
URL: http://www.luffi.se
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Naws :3 Jo jag hoppas det också ^^ Hehe, inget krav på att du måste kommentera det gör du som du själv känner för :)

2010-03-17 @ 13:49:15
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0