Inget konstigt alls!

                                                   Typ den bästa repliken Marlena Ernman sa!!


                        



Så det blev då Anna och låten This is my life som van. Jag vet dock inte om jag kan hålla med det svenska folket! Ingen dålig låt, men en låt som jag tror inte kommer att gå hem i E S C faktiskt. Undrar cad Europa tror vi har för musiksmak i detta landet? Inte förstår jag heller dom som ville skcika vidare Timotej......vojne vojne!!

Själv tycker jag dock att man borde sära på detta, en vinner melodifestivalen och en skickas vidare till ESC!! Tycker jag låter som en bra ide och om jag inte har helt fel så är jag nog inte den enda som anser det.

Vem anser du skulle vinna Melodifestivalen 2010??














Kommentarer
Postat av: ebba

Kunde vi inte ha skckat något med lite drag i iaf.. -.-

2010-03-14 @ 14:10:57
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0