Vad handlar det om?

Vad handlar dagen bloggning om igentligen?
Det käns inte som att bloggning idag inte alltid skrivs för glädjes skull utan mer för jämförelse och bevisning. Är det inte så? De finns en drös storbloggare som Kenza, blondinbella mf som jag uppfattar det som att det ska vara roligt. Men flera av de andra är som en enda stor jämförelse, måste hävda mig, bevisa sig krig?!?!

Den ena hackar på den andra mengör ändå likadant som den ena men måste bevisa att det är bättre and so on! Vad är det för något??

Att jag bloggar var från början att jag älskar att skriva. Men efter studenten så skriver man inte synligt för andra utan för sig själv så jag började blogga med en pasion för att skriva helt enkelt. Sedan att bloggen fick fler och fler läsare gjorde det hela ännu roligare. Men inte skulle ja gå över döda lik för att få en stor blogg. Därför ser jag upp till de mindre bloggarna somför mig är stora än de som är det verkliga storbloggarna. För att för mig käns det som om att dom har glömt bort just varför......

Så frågan jag ställer er vad handlar det hela om? Varför bloggar du, och varför läser du bloggar??

Nu ska jag i alla fall ta och vandra ner till pälsklingarna nere i stallet efter lite mat i magen! Äta bör man annars dör man vänner! Jag lovar er, äter man bra så mår man bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0