Vandring

Klockan har en speciel förmåga till att vandra och aldrig stanna. Kvällen har bara sagt poff så var den över. Även över för en dag med dålig bloggning. Ska verkligen försöka bättra mig. Specielt när det verkar som att jag fått en del nya läsare!! Hoppas ni gillar det ni läser!!

Jag är i alla fall väldigtnöjd med dagen. Solen skiner och man kan se marken utanför stalldörrarna. En känsla av att slutet på vintern och början på våren spirar i kroppen!


(foto: Timmie Melanoz)

Ljusetbörjar ta över den mörka tiden!!!

Nu så ska jag ta och krypa ner under täcken och läsa en stund innan jag intar drömläge!

Sov sött vänner!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sov gott kusinen! Liten fråga, kommer du att åka hem till östkusten något i påsk eller ska du vara kvar och jobba? Jag kommer att åka hem till nabben så det hade varit skoj att ses :)

Kramar

2010-03-09 @ 23:59:41
Postat av: Jimmy

Grymt fin bild!

2010-03-10 @ 09:09:05
Postat av: Matilda

Men vad kul! Tack så jättemycket för att du skrev. :) Jag ska såklart kolla in din blogg ordetligt sen. Ha en bra dag!

2010-03-10 @ 14:10:00
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Förresten....jag är en fd dressyrryttare som sadlade om till hoppryttare hehe. ;)

2010-03-10 @ 14:10:29
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0