Hur fungerar det??

Dags för Melanoz att avreagera sig!

Det finns en sak som kan göra att mina kromosomer i huvudet goes wilde är när någon står och kan ljuga en upp i ansiktet utan en enda beröring.

Men det som är mest otroligt här att man har "bevis" på att personen i fråga ljuger. Man tar och slänger upp lite saker för att göra en vink om att "jag vet att du just nu står och ljuger" utan resultat. Att personen i sig bara kan babbla vidare och tror att den som lyssnar är helt född bakom flötet.

När man verkligen försöker konfrontera detta så har personen fortfarande mage att förneka. Man skulle kunna säga att jag kan ha sett en person göra någonting och sedan konfrontera personen och kanske säga
"-varför gjorde du så? "-Nej men jag gjorde inget" "-jag såg dig precis nu göra det" "-nej men det var inte jag" Vem är det som är född bakom flötet här igentligen, jag eller personen??

Jag kan bli så fruktansvärt irriterad på detta så jag kan gå upp i molekyler. Hur kan man vara så kännslokall? Men saken är den att jag bara väntar ut tiden, för till slut har denna ursäkta lillaskot grävt sin egna grav.....

Här blir det faktiskt inget
Kram Timmie inte.....




Kommentarer
Postat av: Jonnié

haha okej men tack :)) alltid kul att folk gillar ens blogg : )) och din blogg verkar va rätt fräsig den me :))

2010-05-30 @ 14:23:11
URL: http://www,Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0