Woopsi

Tiden går och jag har tänkt blogga så många gånger men sen så kommer nåot annat upp i vägen!

Livet leker vidare och idag samt imorgon så har vi en praktikant från en 6:te klass som är här. Så ska se om hon har kommit tillbaka från lunchen. Hon har fått i uppdrag att ta hand om små ponnysarna i dag så nu är dom fin fina i pälsarna!!

Nu i eftermiddag så ska vi ta och rida ut och jag ska longera ett par hästar och ikväll så kommer jag att svara på en kommentar som jag fick igår!!

Hoppasmina läsaremår bra??


Kommentarer
Postat av: simone

Hallåå söta timmie, hur rullar vardagen på? Tänkte ge mig ut och leta efter någon söt morsdagpresent, ska du ge din mamma något skoj? :)

2010-05-26 @ 10:34:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0