30-dagar

God morgon vänner! i alla fall sedan ett tag tillbaka! Det är verkligen svinkallt ute, kan stanna inne idag känner jag haha. Men även denna dagen behöver mig därute!

Men hittade denn 30-dagars utmaning på bloggen 
www.lindablom.se och jag tänkte ge mig ann denna utmaning! Det är 30-frågor som kommer besvaras under 30 dagar. Svaret på fråga nr1 kommer senare under dagen!

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Är någon av mina läsare med blogg med på detta? Hakar du på denna utmaning så skriv en kommentar till detta inlägget så vi kan ta del av det!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken rolig idé!

2010-11-17 @ 09:10:16
URL: http://fiasanna.zoomin.se
Postat av: Johanna

i'm in! ;)

2010-11-17 @ 22:53:48
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

kul ju! men får avstå pga tidsbrist

2010-11-18 @ 11:44:50
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Julia

När kommer nästa? Lät som en riktigt rolig utmaning! :)

2010-11-20 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0