55%

Av rösterna så vinner bild nr 2

inskickad av Nina som skriver bloggen
www.smahundtassar.blogg.se



Grattis!!

Jag kommer att vänta med fram tills ikväll med att komma ut med veckans nya sötnöt med ett team.

Dock ha rjag fått tråkiga kommentarer om just detta med sötnöttävlingen och jag har valt att inte publicera alla. Man försöker vara kreaktiv och komma på saker, men sedan får man bara tråkiga kommentarer tillbaka. Detta handlar inte om vem som har störst blogg utan den som kan vara mest kreaktiv också. Det är väldigt lätt att många börjar klaga för att deras bild inte kom vidare eller vann röstningen. Förlåt läsare för att man försöker vara kreaktiv och hitta på någonting annat här på bloggen. Men jag ger det en chans till och den kommer att komma upp i eftermiddag med vilket tema!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Men hallå! Du sa ju att du slumpmässigt väljer ut bilder, då kan de ju inte klaga! Då har du ju inte valt bort dem för tusan :S

2010-11-14 @ 11:36:30
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

Det är ett superbra initiativ! :) Mitt lilla klagomål var väl obefogat, sorry för det (men jag står fortfarande för den åsikten).

2010-11-14 @ 12:18:07
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Nadja

Tycker inte man behöver klaga, ser ju ut som att man är avundsjuk på att du har en större blogg än de som klagar då x)

2010-11-14 @ 18:06:02
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0