Advent!

God morgon vänner!!

Nu är det 1:sta advent! Bara liten stund kvar till julafton haha!



Antar att många av er kommer glögga och käka lussebullar och peppisar (pepparkakor) och mysa idag?!

Idag ska det eventuellt komma en häst hit en liten unghäst. Men jag är dö nervös fast behöver egentligen inte, men kanske lite. Är inte nervös över att den ska hit utan att dom ska köra på vägen!! Men det är ypiskt mig att tro att det ska gå värre än vad det kanske kommer att göra!

Men vad ska mina läsare nu göra under 1:ta advent? Som sagt jag kommer vara i stallet en hel del men ska nog försöka hinna med lite pepparkaks bak i kväll. Glögg har jag inte så det får bli utan. Men jag dricker inte den vanliga ändå, utan måste vara saffransglöggen eller liknande.

Men dags för mig att susa och hoppa sni får en superduper mysig advent!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fy för att ge sig ut o köra i detta väder. :/

Men hoppas de går bra för dom, att alla kommer fram i bra skick. :)



Men tar man de lugnt går de nog bra.



Själv ska jag vara hemma, pappsen fyller år.

Så de är middag här idag. :P

Sen blir de nog framför tv, och se film osv.

2010-11-28 @ 14:27:50
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0