coffe

Sitter och har haft lite lunch och dricker lite kaffe och svarar på mail!

Nu börjar det att komma in snö moln här över oss och jag kan inte säga att jag direkt gillar det, kommer den för att stanna nu kanske?

Under eftermiddagen så kommer det bli ganska så dålig uppdatering här på bloggen. Måste kila ner till stallet snart då ena hästen ska flytta och har fått ett nytt hem. Sedan efter det ska vi iväg och kommer nog inte hem fören senare ikväll! Men förhoppningsvis står ni kanske ut va?

Dessutom så har jag kommit på en sak, det är runt cirkus 40 dagar kvar till julafton!!! Har ni hängt med? Så nu är det detta med julklappar. Visserligen älskar jag ut och shoppa men till vissa kan det verkligen vara ett beskymmer med julklappar. Som till min bror t.ex. JÄTTE svårt att hitta något som man kan ge honom. Mamma är lättare där emot! Vem tycker du är svårast att köpa julklappar till? Visserligen så har vi sagt att vi inte ska byta julklappar hemma, men man gör ju det till en viss del ändå. Fast jag är inte sådan som längtar i dagar efter julklappar och blir otålig samma dag som de ska öppnas. Är ni också sådana eller ni vill ha klapparna NU NU NU!!



Nu måste jag rusa ner till stallet igen. Men hoppas ni har en fin dag! och glöm inte halsduken, mössan och vantarna!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi ska inte fira jul i år, har vi sagt, men det blir nog i alla fall lite god mat och någon julklapp var. Vi har sagt att vi inte ska ha några julklappar, men det blir ju som sagt så ändå.

Jag har erbjudit mig att jobba i julhelgen, men verkar bara ha fått juldagen och annandagen som hade varit min jobbhelg ändå (jag jobbar i vanliga fall varannan helg).

Jag tycker att det är svårt att hitta julklappar till de flesta. Mammas man är lättast, får han bara något ätbart (typ ost) så blir han glad.

2010-11-17 @ 18:54:51
URL: http://fiasanna.zoomin.se
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

är så svårt med julklappar när de nite är ngt speciellt folk önskar sig!

2010-11-18 @ 13:03:43
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0