Das kallt!!

Jisses vad kul det är att åka bil haha! Tur att både jag och chefen kan underhålla oss med skratt i alla fall!

Känns som att vi har varit mitt i skogen. Jag hade nog aldrig klarat av att bo där. vart åker dom och  handlar??
Men mitt ute i skogen när vi körde på vägen så kom det en vit byggnad med massor av lampor och en mega stor skyld med röd lysande text där det stod "Live stripptease" haha höll på att dö av skratt. Mitt ute i ingenstans så fanns det ett stripp ställe. Det roliga var också att det var en fräcsh byggnad med massor av reklam om just live striptease. Jag hade inte ens velat se vad det var för något som arbetade där och vilka går dit som bor där ute i ingenstans? Urban när han har mjöklat klart korna kanske. Jag tog foto på byggnaden men den som blev bra spparades givetvis inte så det blev en bild där skylten knappt syntes. För jag kände att ingen skulle tro mig haha!

Nu är vi i alla fall hemma och det är fortfarande lite krampigt att skirva på datorn, det är kallt ute!!! Här hotar dom dessutom med snö i morgon! Kul? Knappast.





Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna!

haha lite oväntat förstår jag! du kasnke skulle tagit dig en titt ;)

2010-11-18 @ 22:22:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Camilla

Haha, man vet aldrig vad man kan möta i skogen!:P

2010-11-19 @ 18:52:01
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0