Du kan inspirera!


Jag tänkte slänga upp en ny kategori här på bloggen där just NI LÄSARE är delaktiga.

Nu när höstmörkret är här och det är kallt och ruggit, korta dagar etc. Så behöver vi nog något som inspirerar.

Läsarens outfits

Tänkte jag att den kategorin skulle heta.

Har du någon outfit som du är väldigt nöjd med. antingen bara du eller bara hästen eller kanske både och, så skicka in den till mig med information om outfiten till [email protected] Du har kanske en jacka som du älskar eller ett par ridbyxor som du kanske vill rekomendera så passar även det in under den nya kategorin.

Tanken är att inspirera vandra med olika matchningar, märken butiker etc. Kanske är det någon som har en galet rolig outfit med fräcka färger så tycker jag det är kul att se!

Har ni en blogg glöm då inte att skriva det i mailet också och märk mailet i ämnet som läsarens outfit.

Vad tror ni om detta??


en gammal bild sedan jesus var barn! Men bara för ett exempel!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

Vad kul! :)

2010-11-06 @ 17:48:11
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Camilla

Skoj! Tur att man inte ofta fastnar på bild när man är som "snyggast". Har en förmåga att se ut som en misslyckad regnbåge :P

2010-11-07 @ 18:47:52
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0