Intervju med vinnaren!

Här kommer en intervju med vinnaren av veckans sötnöt in action!!




Va roligt att jag vann. :)

Min blogg handlar om mig i min vardag med mina underbara djur.
Har en egen ponny vid namn Raski, som mina läsare kan följa  dagligen via min blogg.
Och följa mig och Raski i motgångar och framgångar, med målet att hon ska bli en allround ponny i framtiden.

Ni får också följa mig och mina två underbara hundar, som jag haft hela deras liv i princip.
Ena vovven köptes när han var 8 veckor gammal, och den andra köpte jag när han var en vecka gammal och fick hem vid 9 veckors ålder.
Dom är mina ögon stenar, och jag bloggar lite lätt dom dom.
Men mest handlar bloggen om stallet, ponnyn och de som händer och sker inom häst världen här hos mig. :)

Samt om att jag hjälper till som häst skötare, åt ett underbart ung sto.
Som jag hjälper till och rider lite, och även hjälpa till med till och från träningar osv.



Raski är en Estnisk ponny, född 08.
Köpte henne direkt ifrån uppfödaren när hon var 1 år gammal.
Sedan dess har hon varit i mina ägor, köpte henne den 21 juli 2009.
Raski är en mycket tuff och krävande ponny, orädd och en aning dominant i sitt beteende.
Så där av inte den lättaste, och kräver i princip daglig motion och träning för att inte bli allt för krävande.
Och börja försöka sätta sig över ledaren (människan alltså).
Tränar lite NH, tömkörning, löshoppning osv med henne nu.
Samt varierar med promenader.

http://eriikapettersson.blogg.se

Tack för din lilla pressentation Erika!!
Hoppas det går bra med din häst i framtiden och som tur är kan man ju följa framstegen på din blogg!!




Kommentarer
Postat av: Erika

Jätte kul att vi vann igen. :)

2010-11-23 @ 09:42:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0