Lite stress

God morgon vänner!

Måndag idag och inte vilken måndag som helst. En regnig måndag!!


Fick lite smått panik idag. Fick ett sms från 3 där jag har min telefon etc. om att jag inte har betalt den senaste fakturan, betala nu innan vi låser ditt abonemang. WHAT!!! Stressen började komma fram, hatar att vara sen med sådant och betalar alltid in. Så ringde dit i lite smått panik. Men nej, ingen betalning hade kommit in. Så snabbt som fasen loggar jag in på internetbanken. Ja, men då var det mer pengar där än vanligt och det jag skulle ha betalt  hade inte hoppat iväg, varför ingen aning! Men det stod under rutan "för att godkänna" Så antagligen så har det inte hoppat iväg av någon anledning. Men usch sånt är stressande. Tycker inte ni?

Har lite att göra nu på förmiddagen så jag måste verkligen ta och stressa igång, damn internetbank som skulle krångla, men får väl skylla mig själv som inte extra kollade. Men alltid lär man sig av något!!

Har varit ganska tråkigt här på bloggen den senaste tiden, men ska bli bättre. Har massa jag vill skriva om och ska bara få tiden till att sätta mig ner och göra det också och det ska jag göra!!!


bild från www.darkoskennel.se

Var bara tvungen att visa denna bilden, visst är den söt!! Den stora svarta är av rasen Svart Terrier (black russian terrier) och den lilla gula är irish soft coated wheaten terrier, lite storleksskillnad på en fullvuxen svart terrier mot en liten wheaten valp!





Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

men oj jag hade också blivit lite lät tpanikslagen av det!! i vanliga fall går betalningen automatiskt eller? söt bild

2010-11-15 @ 09:36:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0