Lördag it is!

Har pulat lite i stallet men måste ner snart igen för att rida lite. Solen kom fram idag. Men kylan var inte oundvilkig i morse!

Har mailat showjumper om en liten press i och med att hon vann tävlingen så förhoppningsvis kommer den upp snart.

Har kikat runt lite på nätet i vanlig ordning och hittat ett VILL HA!!! Denna jackan från HV-POLO 



HV POLO Outerjacket Escobar

Fast har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag tycker mest om. Men i vilket fall ser den grymt skön ut att ha på sig i vinter!!

pluss mössa och halsduk från modern house
Vinter mössa

Halsduk

Vad säger du?
HISS ELLER DISS.

Har också kommit fram till en nu kategori som ska komma upp här på bloggen tänkte jag. Som ni läsare ska få vara delaktiga i. Låter inte det spännande? Tror det kan bli riktigt bra!

men nu måste jag susa ner till stallet igen, hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

allt snyggt! hv polo börjar jag verkligen fastna för

2010-11-06 @ 12:05:36
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Eleonor - Vinn fleecejacka

Åh den blå var riktigt snygg faktiskt! Fin blå färg!

:)

/ Eleonor

2010-11-06 @ 19:22:58
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0